mandag 28. august 2017

Kristina: Før og Nå

Denne månedens utfordring er "Ny Start".  Dette innlegget handler kanskje ikke så mye om det, men jeg skal gå tilbake til starten av min fargeleggingskarriere.

I fjor høst hadde vi en serie med innlegg der alle i designteamet presenterte sin fargeleggingsutvikling. Men siden jeg var midt i flytting måtte jeg ta en pause fra både fargelegging, kortlaging og blogging i den perioden og jeg fikk derfor ikke presentert mitt før og etter-prosjekt. Derfor kommer det nå, ca et år etter :-o


Dette motivet fra Make it Crafty er altså et av mine første fargelagte motiv, som jeg fargela i mai 2014. Jeg hadde da nettopp begynt å fargelegge med alkoholbaserte tusjer og hadde en del Touch Markers og noen ytterst få Copic Markers. Jeg gikk ganske snart over til å kjøpe bare Copic Markers da jeg likte dem best, og Touch Markerne ble solgt etter rimelig kort tid. Dette motivet er derfor ikke bare fargelagt med Copics, og jeg husker ikke hvilke farger jeg har brukt.


Men i dag derimot er det bare Copic som gjelder. Her er resultatet av det samme motivet fargelagt nå i sommer. Jeg husket som sagt ikke hvilke farger jeg brukte på det gamle motivet, men jeg har prøvd å holde meg sånn høvelig i samme gata fargemessig (bortsett fra håret, da)



Dette er fargelagt med følgende Copic Markers:
Hud: E30, 31, 40, 71
Hår: C9, 7 ,5, B41 og 100
Bluse: W1, 3 og blender
Kjole: BV20, 23, 25, 29
Skygge: C3, 5, 7

All pynten på dette kortet og diesen jeg har brukt er fra Kort og Godt, bortsett fra Gratulerer-teksten. Den er fra en blomsterpinne :-)

På innsiden har jeg brukt stempler fra Norsk Stempelblad


Ingen kommentarer: